شماره ۷ قصد خداحافظی ندارد

کتر فتح‌الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال در این خصوص گفت:نمی دانم این شایعات از کجا نشات می‌گیرد و این خبر از کجا مطرح شده اما مجیدی از بزرگان استقلال است و تا هر زمانی که بخواهد می‌تواند در تیم ما بازی کند

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس،طی چند روز گذشته مطالب زیادی در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال مطرح شده ولی کاپیتان استقلال در این مورد اظهار نظری نکرده که همین موضوع نشان می‌دهد وی قصد چنین کاری را ندارد.

دکتر فتح‌الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال در این خصوص گفت:نمی دانم این شایعات از کجا نشات می‌گیرد و این خبر از کجا مطرح شده اما مجیدی از بزرگان استقلال است و تا هر زمانی که بخواهد می‌تواند در تیم ما بازی کند.

وی تاکید کرد: قرار است 2 روز دیگر جلسه‌ای را با فرهاد مجیدی برگزار کنم تا ببینم منشا این اخبار چیست ولی تا جایی که من می دانم او با قدرت در استقلال به کارش ادامه خواهد داد.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

دختر 4اتیشه
ساعت15:26---17 آبان 1392
سلام فرهاد جون وقتی استقلال بازی داره نبودن شما واقعا مشخصه هنوزم باورم نشده کاش برگردی ..کااااااااااااااااااااااااش

علی
ساعت10:09---12 آبان 1392
من خیلی با رفتنت ناراحات شدم چون هم تو وهم استقلال رو خیلی خیلی دوست دارم چرا رفتی بدون تو استقلال رو خیلی دوست ندارم.} ;-دوستت دارم مجیدی.

عاشق
ساعت16:13---10 آبان 1392
عاشقتم مجیدی

با رفتنت همه ما را ناراحت کردی

دوست دارم


عاشق
ساعت16:12---10 آبان 1392
عاشقتم مجیدی
با رفتنت همه ما را ناراحت کردی
دوست دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: شماره ۷ ,خداحافظی,فرهاد مجیدی,هواداران استقلال,فرهاد,مجیدی, استقلال,پرسپولیس,وب سایت رسمی فرهاد مجدی,4,4تایی,چهار تایی,6تایی,4 تایی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.